Het jaaroverzicht van 2017

img_1621

Aangezien het eind van 2017 in zicht komt, leek het mij leuk om een soort jaaroverzicht van dit jaar te maken. Ik heb veel leuke dingen gedaan dit jaar en die wil ik (nog een keer) met jullie delen. Ik zal niet van elke maand iets laten zien, omdat ik daarvan geen idee meer heb wat ik heb gedaan en ook niks meer van terug kan vinden.

Maart

img_9145 img_9077

In maart nam mijn oma ons gezellig mee naar Volendam. We verbleven daar een weekend op het Roompot park en het was echt super leuk! We hebben daar lekker gegeten, bekende Nederlanders gespot, we zijn naar Marken geweest en Linsey en ik hebben hele leuke foto’s gemaakt. Ik heb er al eens een artikel over geschreven. Als je hier klikt kan je dat artikel lezen.

Mei

img_0068

In mei vierde Linsey en ik onze verjaardag. Normaal vind ik de dag dat we onze verjaardag met familie en vrienden vieren wel oké , omdat er vaak niemand van mijn leeftijd is. Dit jaar was het wel heel gezellig. ’s Middags hadden Linsey en ik met onze buurjongetjes gespeeld en ’s avonds zaten we met een hele groep buiten. Ook mijn feestje met een paar vriendinnen vond ik erg leuk.

img_0302 img_0269

In juni was het eindelijk zover dat ik met mijn moeder naar de Harry Potter exhibition ging. Eind 2016 heb ik ontdekt dat ik Harry Potter echt super leuk vind, en in 2017 ben ik een echte potterhead geworden. Ik vond de exhibiton echt helemaal geweldig en heb de dag van mijn leven gehad. Ook over deze dag heb ik een artikel geschreven.

Juli

img_9598 img_9605

In juli zijn we met mijn oma’s en opa naar Blijdorp geweest. Normaal gesproken vind ik naar de dierentuin gaan na een tijdje best saai, maar ik vond deze dag naar Blijdorp echt heel leuk! Het was gewoon heel gezellig dat mijn opa en beide oma’s mee waren. Ik vind Blijdorp ook echt een hele mooie dierentuin.

Augustus

img_0960 img_1012

img_1009

In augustus was ik op vakantie in Frankrijk, aan de Ardèche. Het was door omstandigheden niet de leukste vakantie die je maar kan hebben. Toch heb ik tussen die rot momenten door wel genoten. ’s Ochtends kon ik bijvoorbeeld enorm ervan genieten om even aan de Ardèche te zitten als er nog niemand was. Geen geluiden op het stromende water na, echt heerlijk. Op de camping hadden ze ook heerlijke cocktails en het dorpje Ruoms, dat maar een paar kilometer van de camping afligt is echt super mooi!

Oktober

img_1897foto-28-12-17-2-08-16-pm

In oktober was het tijd voor mijn eerste ski-ervaring. Helaas niet in de Franse Alpen of in Oostenrijk, maar in Zoetermeer. We gingen met school en we kregen daar skiles. Ik vond het doodeng, want ik was er bijna zeker van dat ik iets zou breken. Gelukkig is dat niet gebeurd! Ik vond het skiën ontzettend leuk, maar ik zou niet persé op wintersport willen, want ik was het na twee uurtjes ook wel zat.

December

foto-10-12-17-12-48-41-pm foto-10-12-17-12-48-50-pm

Nog maar een paar weken geleden lag er sneeuw. Dat moest ik wel in dit jaaroverzicht zetten. Op de zondag waarop het de hele dag heeft gesneeuwd, waren Linsey en ik naar buiten gegaan om wat leuke foto’s te maken. Dat viel flink tegen, want als we een leuk plekje hadden gevonden, sneeuwde het recht in ons gezicht en kon ik mijn ogen niet openhouden. Ik heb ook nog foto’s van hoe we eruit zagen toen we weer binnen waren, maar die zal ik hier maar niet delen, want wat zagen we eruit!

Dit was het dan, de leukste momenten van 2017 waar ik foto’s van heb. Natuurlijk was er in mei ook het bijzondere moment dat ik na bijna 1,5 jaar weg mocht bij deeltijd, en begin december weg mocht bij de ggz. Ik ben er van overtuigd dat 2018 hét jaar wordt waarin ik ga knallen!